Jouw mening telt

100% tevredenheidsgarantie

Wij doen er alles aan om onze klanten vriendelijk te woord te staan, prima service te verlenen en alle bestellingen zorgvuldig te verwerken en te bezorgen. Ondanks onze inspanningen kan het echter voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over bijvoorbeeld onze serviceverlening of over de aflevering van je bestelling. Mocht dat het geval zijn, vragen wij je dat zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. 

Wij zullen je klacht, binnen alle redelijkheid, naar volle tevredenheid oplossen. 

 

Tips of suggesties

Al jarenlang is het onze ambitie onze collectie duurzame producten tegen een prima prijs kwaliteitverhouding snel en correct bij de klant te bezorgen. En met succes. Om echter de uitvoering, daar waar mogelijk, verder te optimaliseren is het voor ons belangrijk om te weten welke indruk de klant van ons heeft en wat wij volgens de klant nog kunnen verbeteren. Je opmerkingen, tips en/of suggesties zijn dan ook welkom en worden zeer gewaardeerd!

 

Klacht

 Heeft u een klacht over de bezorging, artikel of betaling? U kunt deze klacht melden bij Maxshopping.nl. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kunt u de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kunt u  uw klacht kenbaar maken.

 

Vragen?
Als je nog vragen hebt zijn wij op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur te bereiken op tel nr. +31(0)88-122 5000 of stuur een email via het contactformulier

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Parasolonline.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Parasolonline.nl


Gemiddelde score o.b.v. 686 beoordelingen:  8.6